stekhett

imorse runt 10 blev man upplockad i en amazon. hett värre! jag, anna & amanda åkte ut till annas mormor & morfar och pressade i solen och badade i poolen (27 grader,mmmh!). så nu är jag knallröd i fejjan och neger på kroppen. typ. det ser iaf ut som att jag fortfarande har på mig bikinin när jag har tagit av mig den ;O hehehehe.

pärlan gick igenom besiktningen! :D haha även att killen som besiktade körde ett extra varv bara för att han tyckte att det var kul! plus att han blev så till sig att han inte ens såg att varningstriangeln låg på sätet. hahaha.

snart kommer mami hem och då ska hon fixa käk. sedan ska vi åka ut till birsta och köpa mina stövlar :) sen ikväll blire partaj!

idag blev jag 7000 kr rikare! :D


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussas




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0