sluta jiddra börja trolla!

tjatja!

jag kom nyss hem från stan. har varit och införskaffat mig ett par nya skor. ett par vita tygskor, precis likadana som jag har, heh. men det var bara för att dom blev förstörda under gatufesten. men det vare värt!

har varit massa jidder på jobbet idag. dom måste fan vara felande! bara 9 dagar kvar........

hämtade ut mitt nya visabankomatkort idag också :D känns härligt att ha ett betalkort. måste bara se till att ha någorlunda koll på pengarna. hehehe. fast jag har ju iofs typ inga just nu. men sen när lönen kommer in på konton tänkte jag närmare på.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / tjingtjong




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0