pengarna rullar in som dom ska

6911 kr kommer in på mitt konto imorgon. härliga tider! fast egentligen hade jag hoppats på att hela lönen skulle komma imorgon. menmen. blir väl ca 9-10 laxar i slutet av augusti istället. det blir phett nice!
imorgon måste jag åka till birsta och köpa mina stövlar som jag har lagt undan, plus att jag ska  besikta beach buggyn, hämta "leveransen" (hehe), festa? jag hade även tänkt att klämma in lite solning och badning med anna och amanda. men det ska nog gå ;)

solen har gassat idag, ganska mycket bakom molnen dock.. så förutom att sola så har jag och anna ätit blåbärspaj och fiskat. haha fiskat! vi fick ingen fisk ;/ men fiskjävlarna åt upp maskarna och annas krok?!!



igårkväll var anna & jag ute och brummade i buggyn. det var himla skönt väder. vi glassade bara omrking, och köpte glass gjorde vi. sedan fick carro åka med oss upp och ner för södrabacken!! hahaha NEJ inte den södrabacken! jag menar vägen som man kör upp till södra. den slingriga ;) hehehe det var kul

adjö nu blire korv med brö'!

Don't just look on the bright side of life; Live on it / puzz




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0