one day

sista helvetes jävla jobbdagen imorgon!! fast vi ska väl bara jobba till lunch eller nåt. sen blire fika. kyrkfika. hehe.

idag när jag satt och rensade häck ringde min far. han frågade vad jag gjorde sedan berättade han att han hade varit och köpt en ny kabel till mig. en sån kabel som gör att man kan koppla in mp3:n i bilen och lyssna på den. för den som jag har nu är glapp och jävlig. iaf så hängde det en clas ohlson-påse på antennen på bilen när jag slutade ^^ mycket snällt av honom att köpa en åt mig, PLUS att han kom med den till jobbet :) snel papi

eftersom jag, anna och jessi slutar jobba imorgon så ska vi fira! och det kommer inte bli något litet firande! det kommer bli ett sjuhelvetes firande! yey! pepp som fan!

jag kommer inte vara hemma nånting i helgen. kommer befinna mig på hemlig ort med en kissemiss som sällskap och en ford puma att cruisa omkring i. men ni kan som vanligt nå mig på mobilen, tveka inte :)


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussar

Jeschicka

hrm.. vi tar det lite halvlugnt med firandet på "den hemliga orten" va?! :P

2008-07-17 | 23:44:46 | http://jeskinka.blogg.se/
Anna

"hej du sitter och stirrar, är jag för snygg för dig?" HAHA xD vem säger de först?:O pris?

2008-07-18 | 15:21:28 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0