olivolja

ge mig buggy-väder NU! har väntat hela veckan på buggy-väder! varmt väder utan regn och blåst, är det för mycket begärt??! biiiiatchväder!

jag har iaf försökt sola så mycket som det har gått i veckan. dvs i måndags blev det ingen solning alls pga pissväder!, igår var det bra väder men det blåste satan!, idag var det bara massa moln och blåste satan! men jag har varit tapper och suttit ute hos anna i en solstol. idag smörjde vi till och med in benen med OLIVOLJA, för att få litte fart på brännan. vet dock inte om det funkade så bra eftersom det bara var molnigt hela jävla tiden....

jag och anna fick lite att göra sådär mitt på dagen då solen var bakom molnen, så vi tog en biltur till hamnen och kollade på det där stora fartyget. det var.... stort. köpte en fryst prinsesstårta och åt till lunch gjorde vi också hehehehehe :) fettoN!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kjamis




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0