ny bikini

solbränd och fräääsch. har legat och stekt i två dagar. det har gett resultat vill jag lova. i am a brownie :)

min bikini som jag hade beställt från h&m kom idag. riktigt snygg :) fast ett STORT minus var att jag fick ett par helbruna bikinitrosor istället för mönstrade som överdelen! blev pissed. och inte fan hade dom några kvar heller och dom skulle såklart inte få in fler heller. så jag får helt enkelt nöja mig med en enfärgad underdel.. nöjd-kund-garanti in my ass!
jag vill inviga nya bikinin någon kväll. sidsjön anyone? :)

nu ska jag äta glass och kolla på american pie. ha en bra tisdagkväll :)

Don't just look on the bright side of life; Live on it / pusshej

Hänisch

Jag är på på sidsjön! :)

2008-07-30 | 01:55:10 | http://hannagsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0