ica 'flopp' norrliden

scoobidobidooooooo!

what ap mah niggahs?!


vad har dagen erbjudit? joo, en tur till birsta i en gul bubbla. amandas gula bubbla. cooool! anna köpte foder. 2 säckar, 25kg x 2 = 50kg. som inte var allt för lätta att bära! men tur att man är stark då.. hahaha

böörnade ut till ica maxi efter besvikelsen ica norrliden. dom hade bara äckel karra så då tog jag en åktur till ica maxi istället. där fanns det mycket gotta vill jag lova! blev dock lite problem när jag skulle hålla i mobil, nycklar, plånbok och bilstereo samtidigt som jag plockade lösviktsgodis.... men det gick ju det också!

pappa kom och hämtade mig klockan 4. han skulle se till så att jag fick i mig någon mat. så vi åkte ner på subban och köpte käk. sedan blev jag dumpad här igen efter att vi hade varit och köpt dricka på coop. var tvungen att åka till coop eftersom ica norrliden hade stängt?! klockan 4???? flopp-ica!

senare ikväll ska jag åka och hämta carro. vi ska vara här och kolla på film eller nåt :)

allting går bra med lilla pixie också. även fast hon har rivit ner lampan 2 ggr..... men den höll! ingen skada skedd!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / puss och kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0