gatufesten

gatufesten är i full gång. såg millencolin i torsdags<333 bäst var när dom spelade e20 norr :') höll mig nykter hela kvällen, för på fredag klev jag upp klockan 6 och åkte till jobbet. var faktiskt oförväntat pigg. så det var ju skönt.

igår blev det käk och förfest hos amanda. mycket trevligt :) träffade några fula typer när vi gick ner mot stan. gav mr. orange-byxa fel nummer så att vi skulle bli av med dom haha! han var inte goo! men lättlurad.. haha! vi kollade på mange schmidt, the ark och petter. mange schmidt och petter var lätt bäst :D

ikväll vet jag inte hur det blir. det enda jag vet är att jag ska se HÅÅÅÅKAN!! :D kommer bli grym allsång! be there!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pusspusspuss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0