facebook

jag har återaktiverat min facebook. vet inte riktigt varför egentligen.. men kan ju vara bra att ha liksom.

kom in för ett tag sen. jag och skrället har varit ute och gått på en liten prommis. annars har jag bara legat här. kollat på rush hour 3 har jag gjort också. haha så jävla kul :D

sen får vi hoppas att jag slipper vakna av telefonsamtal och sms mitt i natten inatt (närmare bestämt 3 telefonsamtal och 5 sms), för imorgon börjar min sista jobbvecka. sen börjar semestern! guuuuuud va skönt det kommer bli! nån som har något förslag på vad jag kan göra för cashen jag tjänat ihop? ;D


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pöss

Jeschicka

köpa en BIL?! (i motsats till en KA)

2008-07-13 | 16:50:17 | http://jeskinka.blogg.se/
Jessica

Åka på yran eller åka utomlands :P

2008-07-13 | 21:47:56 | http://takeadeepbreath.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0