complicated

det värsta med sommaren är att man måste raka benen 24/7. det växer som ogräs. och ogräs är man ganska less på om man har jobbat på en kyrkogård i fem veckor.

godmorgon förresten!

igårkväll var det chill med dill. alone satt jag här med godisskålen i ena handen och chipsskålen i den andra. ps i love you rullade på teven. jag tycker om att vara ensam. jag vill bo ensam. men som jag brukar säga; man kan inte få allt man vill..

vaknade flera gånger inatt av att telefonen låg och vibrerade. sms-time. fick fyra sms (av samma person) trots att jag inte svarade på något?? måste nog censurera dom. men på två av dom stog det bara Puss. det var ju trevligt?
03:05:33 Puss
04:19:40 Puss
och det värsta av allt är att jag inte har någon aning alls om var vi står.

inte nog med det så smsade Br igår också. hmm.. haha jag som tänkte ge han till anna i fredags. men hon ville inte ha han?! :O



Don't just look on the bright side of life; Live on it / ciao!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0