whatta?

mjaaau


igår var jag med jesus. vi åt tacos och spelade yatzy. nya rasistiska påhopp blev det också. jäkla internet alltså. man kan inte ens spela lite yatzy utan att någon skriver "åk hem till ditt jävla land invandrare!". då tänkte jag för mig själv i mitt stilla sinne "är jag inte hemma i mitt land? för sist jag kollade var jag ju en vanlig jävla svenne som knappt varit utanför sveriges gränser". knepigt. mycket knepigt.

aaanyway. dagens händelser hittills: klivit upp - klätt på mig - pissat - ätit frukost - borstat gaddarna - laddat i-poden med tre nya låtar - suttit här vid datorn.
kommande händelser: äta middag - plugga kemi - kolla på singing bee (- kolla på andra avenyn, om tid finns över)


Don't just look on the bright side of life; Live on it / lillpussen




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0