unga st

har ni läst unga st idag?? min käre klasskamrat viktor nåvik var med :D han berättar stolt vad han har i sin väska (mobil, necessär, skolgrejer, träningskläder, kläder/ombyten).
men det bästa av allt var när jag läste svaren till frågan "Vad är det bästa med dagens ungdom?", Bo agerup 62+, pensionär i Sundsvall svarar: "Att de verkar ha roligt. Och att de inte är religiösa, det är det värsta jag vet." Det måste vara det klockrenaste jag hört på länge. skön snubbe! :D

idag hade vi ingen drama = första lektionen = vi kunde ha haft sovmorgon till typ 10. !!#XQ&%/)!!!=#
så vi vandrade in till staden och fick tulpaner på hemköp. höhö. så nu har jag snittat om dom och satt dom i kallt vatten. var tvungen att ringa mamma och fråga om vattnet skulle va varmt eller kallt eller ljummet (A) sånt kan jag inte haha. i don't have green fingers.

jessi var snäll och lånade mig pengar så jag kunde köpa en macka på subban. eftersom mina föräldrar har övergett mig var jag tvungen att fixa mat själv. buhuhu.

stallet väntar. skriver kanske när jag hopplat klart på pållen. hejsålänge


Don't just look on the bright side of life; Live on it / puss

Jessi

Ibland kan jag vara snäll, men det är väldigt sällsynt.

2008-01-25 | 22:48:33 | http://takeadeepbreath.blogg.se
Anonym

Vem skulle inte vilja ge blommor till dej? 8-)

2008-01-25 | 22:51:37 |
Jessi

Hur gick det med uppdateringen?

2008-01-26 | 00:15:39 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0