tired of teachers

heeeelt trött i huvudet nu. har suttit och skrivit en debattartikel om globalisering. började skriva idag, den ska vara inne imorrn. great. har skrivit i nästan 2 timmar i sträck. fast det gick jävligt trögt i början. satt länge och funderade hur jag skulle börja. resultatet måste vara bland det sämsta jag någonsin skrivit. menorkabry. om den här jävla debattartikeln påverkar mitt slutbetyg in any way så tänker jag skjuta en viss idiot som gav oss denna uppgift efter att kursen slutat. beware

igår var jag med min knöbbiz. vi åt KÖTT och kollade på film, mysipys :D

senare ska vi åka till mormor & morfar och äta middag.

aaaaaja, det får duga för tillfället. eller kanske till och med för dagen om ni har otur.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / bajbaj

Hänisch

Jag tycker att vi borde ha filmkväll/natt nån gång snart :V Var fett längesen :(

2008-01-28 | 12:35:15 | http://hannag.bloggagratis.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0