studentrabatt vilket skämt


så jävla fattiga studentrabatter det är i sundsvall!



exklusiva stundetrabatter kan man få på så lyxiga ställen som (nu ska ni få höra, håll i hatten!):

~ stjärngrillen sibylla - Big Meal 39:- (ord. pris 50:-) + gratis kaffe till maten.
~ yoga studion (aldrig hört talas om...) - 20% rabatt på alla kurser.
~ två tandläkare wikander (aldrig hört talas om...) - 100:- rabatt på undersökning. Kan ej kombineras med andra erbjudanden.
~ och sist men inte minst.. allas våran favorit MCDONALD'S - Du som är student får mot uppvisande av giltigt CSN- eller Mecenatkort 5 kr rabatt vid köp av valfri...


och då vill jag påpeka att man faktiskt får 5 kr rabatt på både mcdonald's i birsta och på landsvägsallén 10. shiiiiet mannen.

och den där 100:- rabatt på undersökning hos den där tandläkaren behöver jag ju knappast. eftersom det inte kostar nånting att gå till min vanliga tandläkare och "undersöka mig". fast om det är 100:- rabatt kanske det isåfall betyder
att jag FÅR 100:-? om så vore fallet, så är det värt att fundera på att byta tandläkare..




image87
csn-kortet = lika värdelöst som chips utan dipp



jag har fan aldrig använt mitt csn-kort. och jag tänker inte göra det heller. dom får fasiken i min lilla låda, ta o komma på några bättre studentrabatter. om vi snackar mat så vore det inte helt fel med lite studentrabatt på subway. om vi istället snackar kläder så vore det trevligt med lite studentrabatt på gina tricot (for exampleeeee).
men aja, what to do about it? jag får väl anmäla mig till en yoga-kurs och sedan gå till mcdonald's och äta en bigmac (because i'm worth it)


Don't just look on the bright side of life; Live on it / studentkramar






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0