stamkund

image78
10:00 ringde väckarklockan. jag klev och klädde på mig och allt såntdär. sedan vandrade jag iväg till vårdcentralen. jag & pappa hade värsta tajmingen, vi kom precis samtidigt. vi satt där snällt och fick varsin havrixspruta. så nu behöver vi inte ta nån fler sån på 20 år. sen när vi var nöjda och glada skjutsade pappa hem mig och han åkte tillbaks till jobbet.
jag har gått och blivit stammis på vårdcentralen. och hör och häpna: jag har alltid blivit "inkallad" i tid. liksom vaaaaa?! det är inte likt vårdcentralen. det brukar vara så att man kan va nöjd om man kommer in 20 minuter efter att man skulle kommit in. så därför vill jag ge dagens klapp till skönsmons vårdcentral. *klapp klapp*

pappa står och kollar på broschyrer på vårdcentralen
pappa: allergibesvär.. ledvärk.. sömnbesvär. vaknebesvär skulle du behöva!
hahaha :O


nu har jag så fruktansvärt tråkigt. om det skulle ha varit i vanliga fall så skulle ju klockan iaf ha varit 5 vid det här laget. men nu är den bara halv 2. uuuuuuuuuuhg. vill typ kolla på film, men har ingen bra. och inte fan verkar jessi va vaken heller. vill inte ringa och väcka henne. såå jag får väl typ..... ta tre katter och köra.

Don't just look on the bright side of life; Live on it / pözz

Jessi

Men jag var ju vaken :P

2008-01-04 | 14:31:12 | http://takeadeepbreath.blogg.se
Annonymus Hippiloppulues

Måste säga att jag är imponerad Joss, du har skrivit blogg nästan varje dag, eller är det varje dag? det är året =D så nu är du värd sunes jul del 2.

2008-01-04 | 14:32:28 |
Jessi

Ojj ojj vad har hänt med skönsmons vårdcentral? Har de tagit sig i kragen? eller har han som går så sakta fått sparken så att
allt går lite fortare? Det tidigaste jag har kommit in var bra 15 min sent.

2008-01-04 | 14:34:15 | http://takeadeepbreath.blogg.se
Jessi

Allvarligt finns det vaknebesvär, eller läste han lite snett?

2008-01-04 | 14:35:47 | http://takeadeepbreath.blogg.se
Jessica

Vakenbesvär! HAHAHAHAHA made my day! :D

2008-01-11 | 19:17:23 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0