slut på det roliga

he-he-hey!

jag vill börja med att berätta att jag inte har 109 i score på tower bloxx på facebook. så, då har vi rätt ut det.

idag.. idag.. IDAG? jag vet iaf att jag inte sov bort hela dagen. men vad fasiken har jag gjort idag? thinkthink! jag har suttit här på min säng och syselsatt mig med olika roliga, för att inte tala om KREATIVA things. såsom att använda mina ögon och titta på tv, trycka med mina fingrar på datorns tangenter. och med hjälp av min mun, mina tänder, käkar osv ätit marsipan. förutom dessa otroligt intressanta saker har jag ätit frukost och middag, borstat gaddarna, gått på toa ca 2 gånger, burit ner julsaker till källaren och bäddat sängen. that's pretty much it.

ååååh ja! vet ni vad? :D imorgon börjar skolan igen. hihihi i'm so happy i'm so glad that i got you, i like to thank you and thank you means merci-feelings. (pause). NAAAAAAT. jag skulle hellre sitta här hela dagen och skriva massor med intressanta saker i min blogg. seriously. but a man's got to do what a man's got to do. gå till skolan, dvs.


men ni får ha en bra skoldag imorgon gullrumpor. gör det bästa av situationen. så höres vi.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussipuss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0