skinnjacka

en sväng ut till birsta blev det efter att magen blivit mättad. medan jag stod där inne på hm och hjälpte mamma med att hitta rätt färg när hon skulle köpa dream matte mousse, så träffar vi jessi + hennes pappa. hejhej på dom blev det.
och det bästa av allt: jag köpte en skinnjacka :D:D jättefin är den :D kommer nog en bild imorrn, så håll ögonen öppna ;D oså hittade jag en underbartjättesöt blus på kharma. blev kär i den. men här kommer en hake: den kostade 1399 jävla spänn! buhuhuhu :'| får se om jag unnar mej den även fast den inte va så billig (A) 'cause money is no problem for me ;)) hahahha jag låter som en brat. pengarna har jag jobbat ihop helt själv! så kom inte med några spydiga kommentarer!

första avsnittet av gossip girl på teven nu. jag sitter och kollar på det även fast jag har sett typ 9 avsnitt x) kewl att man är 9 veckor före, yey!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / hejhej

Anonym

Jasså för när jag såg dig då hade du bara en liten H&M påse tror jag, och i den tror jag det inte fick plats någon skinnjacka. vart köpte du den? eller stod det jag som inte fattade bara.

2008-01-29 | 21:13:21 |
Jessi

Ojj jag är för övrigt stolt över dig för att du har uppdaterat så många gånger idag, en massa plus till dig. Den förra kommentaren kan jag också ta på mig, men var för snabb för att hinna skriva mitt namn, eftersom jag är senil och vet inte vad jag heter.

2008-01-29 | 21:14:52 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0