seg som deg

då var det lill-lördag igen då. fan att lov alltid känns så korta, tiden går för snabbt. jag hänger inte riktigt med.
idag vaknade jag runt halv 2. då fixade jag lite frulle som jag åt i sängen. mysi. kollade igenom nya h&m-katalogen gjorde jag också. fanns inget jag ville ha :/ eller jo, en lång skjorta. vet inte om jag ska beställa den. får se. annars så har jag bara legat och degat och kollat på gamla top model-avsnitt.



image75
This is the last night you'll spend alone
Look me in the eyes so I know you know
I'm everywhere you want me to be
The last night you'll spend alone
I'll wrap you in my arms and I won't let go
I'm everything You need me to be







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0