rocky balboa

godkväll allesammans

ikväll har jag varit med carro. vi skulle ha rocky-night, men hon gick hem efter första filmen :/ buhu. så jag har nyss sett klart tvåan. jag måste säga att tvåan var mycket bättre än ettan. fast det kanske beror på att texten var helt knas på ettan och sylvester stallon mummlade så mycket haha. svårt att förstå vad som hände liksom. men tvåan var riktigt bra :)

förut idag, eller igår (ursäkta), var jag på hockey med anna. bajsmodo vann. haaaata! "dom är ÄCKLI" med carros uttal x) internskämt.

i need some sleep. så det blir sängläge för mig nu. men först tänker jag bjuppa på en bild på tha man rocky balboa, som ni kan se till höger i bild. godnatt. uppdaterar imorgon darlings.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / ciaociao



Jessica

Rocky Balboa is da MAN!

2008-01-11 | 19:18:11 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0