ny header

hej o hå jungman jansson

helgen är snart slut. jag vet att jag inte har skrivit något på heeela långa helgen. men det har inte hänt så mkt så jag struntar i att resumera.

jag har fixat mig en ny header. den blev väl inte så jättebra. får antingen fixa till den eller fixa en ny när jag får tid.

söndagar är ångestdagar. imorgon börjar skolan igen. och jag har fortfarande inte köpt några rutade skrivblock. måste ha MÅSTE HA.

jag vill se andra avenyn. buhuhuuhu. giiiiiiffffff mä!

upd

nu har jag gjort en ny header. blev mer nöjd med denna :) vad tycks? jag är skillad på paint. hahahahah.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / hejdå






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0