måndag

dagens biologilektion var mest onödig. vi i min grupp satt och diskuterade krogbesök och om huruvida liquid hade lagt ner sin verksamhet eller ej. och andra intressanta saker. typ.
matten var tråkig och oförståelig.
idag började vi med kemi B. hann inte göra så mkt. kollade på biggan när hon lekte med ballonger, typ.

när vi slutade klämde 5 pers + jessis farfar + hund,  in i jessis fafars bil. det blev trångt. elvis blev nästan klämd, men tur som hon hade fick hon sitta i jontes knä. matte tänkte lägga av en brakskit, men ångrade sig. tur var väl det.

måndagar är tråkiga. vad gör man för att måndagar ska bli roliga?

ääääh. nu tänker jag kolla på tv. jag är för tråkig för det här.


höhöhöhö jag undrar :)


Don't just look on the bright side of life; Live on it / ciaociao




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0