losing my way

Hi my name is Bob and I work at my job, I make 40 some dollars a day.

onsdagens skoldag är nu avklarad, även kallad naturdagen och anledningen till det är att vi bara har trevliga naturvetenskapliga ämnen på onsdagar. Biologi A, Matematik D och sist men inte minst Fysik B. you can't help but love naturdagen :') eeeeeeeeeeeeh(?!)

slutade 13:35 idag. sen jag kom hem från skolan har jag bara ätit kakor, druckit mjölk och kollat på gossip girl avsnitt 10. jag måste ha avsnitt 11!!!! jag har avsnitt 12 och 13. men inte 11!!!! ANNA GEEEEE MIG AVSNITT 11!!!!!!!

bara för att jag känner mig generös idag (och det är ju trots allt lill-lördag) så tänker jag bjuppa på ett låttips: justin timberlake-losing my way. ni fick ett smakprov i början av detta inlägg.

ikväll är det fråga olle höhöhöhöhö. bänkad framför teven ooooja!

när börjar top model?

köttebullar bjuds det på idag. och mackisar såklart. pärmosen får päronen behålla för sig själva.

"I never should have let you let me go" aaaaaaaaaaw väärsta gulligt sagt av honom :')


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pusss



Jessi

Ja man tycker ju det, men det borde bli väldigt kladdigt och håret måste väl se as fett ut eller? Vi får helt enkelt testa någon gång.

2008-01-30 | 18:32:32 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0