little-saturday

vissa kanske påstår att jag är en arab. men det är inte sant! om sanningen ska fram så var det faktiskt en som frågade mig igår om jag var arab(?????!!!!..........). man slutar aldrig förvånas mina vänner.. aldrig!

här följer lite arab-bilder på mig:

image81
arabliknande?


image82
nyvaken arab


image83
posande arab i badrummet



10:20-13:30 befann jag mig i skolan. det var tråkigt och ointressant. vi såg en delfin-film. delfiner är onda :O valar också!

två ynka dagar kvar till helg. jag har längtat ända sedan i måndags vill jag informera er om. ridning på fredag<3333 två veckor sen sist, buhu.

MANNEN MYTEN LEGENDEN! han är så jävla rolig att jag bara vill lägga mig på golvet och brista ut i asgarv. klockren människa.

jag borde göra lite samhälle. men jag förstår inte dom där dumma frågorna. plus att yatzy är roligare. hahahaha. samhälle</3 - yatzy<3

idag är det ju lill-lördag. så dagen till ära har jag bakat niggahballs. nu vet ni det.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / bajjbajj

HannaGsson

Haha, sötarab xD

2008-01-09 | 22:32:17 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0