*kurrkurr* i lillmagen

fyra dagar kvar till helg. hehe. that's what keeps me going you know. nån (filico) tyckte att vi skulle samla ihop några från gammklassen och typ äta middag och dricka "finsprit". sure, det låter nice. men jag svartlistar några. mohaha.

 jag har tråkigt. har läst alla bloggar jag bevakar så flitigt. men caroline dahlberg och hanna gustafsson ni är så dåliga på att uppdatera mig om vad som händer i era liv, att jag får magsår! do something about it!

nästa anhalt i mitt liv är matbordet. min mage kurrar sönder. poor mage. men jag ska snart fylla den med söndertuggad mat, mmmmh.

plugga kemi bör jag. annars dör jag (när lena kastar svavelsyra på mig för att jag fått IG på provet). så bara för att inte ge henne det nöjet, tänker jag få godkänt på provet. HA! in ya face lökis!



Don't just look on the bright side of life; Live on it /
krams



Jessica

Ja jag tycker vi borde ha en åter träff, haha men fin sprit då måste det ju vara lyxigt helst om det var Filico som sa det :P haha.

2008-01-14 | 19:13:26 | http://takeadeepbreath.blogg.se
Jessi

Haha mikn svenska funkar inte så bra idag, eller som vanligt kankse jag menar. Menar såklart ÅTERTRÄFF.

2008-01-14 | 19:16:10 | http://takeadeepbreath.blogg.se
HannaGsson

Haha förlåt Joss ;( Jag ska bättra mig, endast för din skull ;D

2008-01-15 | 21:50:17 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0