i skuggan av din stolthet ska jag resa mig, och gå..

tvingade mig upp klockan halv 1 idag. fast somnade väl om sisådär 6 gånger innan jag kom upp ur sängen. bra jobbat(!) hoppade direkt in i duschen. när jag hade duschat klart så hade jag 3 missade samtal på min mobil. anna vettu, stressen själv. haha närå ;p jag hann inte ens ringa upp henne innan hon ringde igen. när vi hade snicksnackat klart åt jag frukost och gjorde mig klar. klockan halv 4 tog jag bussen/bussarna till anna. hos henne åkte vi pulka, höhö :D vi är lika lättroade som småbarn. men vi är ju småbarn i sinnet ^^ när vi kom in kollade vi på tv, cribs. mamma & pappa kom och hämtade mig halv 6. då åkte vi hem och åt våfflor. och nu sitter jag här och kan inte bättre. eller kan och kan. jag orkar inte. och vad finns det att göra? inte ett jota.

mina blogginlägg blir kortare och kortare. jag får skylla på mina händelselösa dagar. jag ska bättra mig. sen..

upd
klockan är 22:00. det blir inte allt för sent för mig ikväll. för jag ska till vårdcentralen imorrn. igen. ännu en spruta väntar mig. yes. jag <3 sprutor. or something.

kollade på tre stora brudar-en liten klänning förut. det handlar om 3 kvinnor i our precious brrritannia som vill gå ner i vikt till sitt bröllop. typ. och den som lyckas bäst får en bröllopsklänning. det var ju inte det jag skulle berätta egentligen, utan det jag skulle berätta var att jag blev helt anti till fett just då. så jag rörde ihop en sallad för att lugna mitt sötsug. jag tror det funkade. jag känner mig lite sådär skönt mätt. man kanske borde bli vegetarian eller nåt.. (pause) naaaaaaaaaat!
aja ha en fortsatt trevlig kväll alla vegetarianer och köttätare.

btw, vad tycks om mina nya jordgubbshjärtan som är före rubrikerna? ganska fina va?:)


Don't just look on the bright side of life; Live on it / HEJ



ANNA

ja trodde du sov, skulle väcka dig såklart;D inte trodde ja att du va uppe så tidigt och duscha på lovet

2008-01-03 | 22:09:58 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0