gossip girl<3

sitter här med en känsla i magen som känns pretty good. anledningar: 

  1. biologi/engelska-redovisningen är över
  2. jag fick vg på mitt kemiprov (vilket kan betyda vg i slutbetyg), wey!
  3. jag är mätt

var glad för min skull :) men nu kom jag på att jag måste skriva en debattartikel om globalisering. som förövrigt ska vara klar på måndag. bluuä. elakt av våran lärare att ge oss uppgifter när kursen är slut! dumma :(


på tal om ingenting så har jag sett flera avsnitt av gossip girl. är nog lite beroende tror jag. lite jobbigt att vara före avsnitten som går (*ska börja gå. va petig då!) på tv. jag antar att jag får skylla mig själv. typiskt mig att vara före.


sjukhuset har jag besökt idag. lung-somethingsomething. hon som gav oss en guidad tur och all information man behöver om syrgas i hemmet var nog den dryyyyyyygaste personen jag träffat. och med dryg menar jag långsam och seg. ville kliva fram och ruska om henne och säga åt henne att hon faktiskt har 5 växlar till!

ikväll tänker jag fira med popcorn och dipp. mmmmmh! vad jag firar vet jag inte. nåt finns det alltid. haha


Don't just look on the bright side of life; Live on it / puss och kram






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0