fika

hejhejhallå!

sitter och väntar på fika. vet inte riktigt vad det blir för fika, men det blir en spännande överraskning. det enda jag ser är en saftkanna och en bunke med ovispad grädde. kladdkaka kanske? jag återkommer om vad det var senare. jag vet att ni vill veta.
jessi hälsar.

nu kommer fiiiiika! måste kila!


upd

har nyss ätit. var inte särkilt hungrig dock. mätt och belåten efter en maffig portion med MARRÄNGSVISS. det satt inte helt fel. tack monika. fast hon kom med 2 nya uppgifter som vi ska göra. så det blev väl typ jämvikt. marrängsviss-plugg. fast dom uppgifterna ska vi göra hemma nångång.

ska berätta lite kortfattat om resten av min skoldag. på matten räknade vi lite med triangelareor. på kemin labbade vi - titrering. på biologin skulle vi jobba i våra grupper. min grupp orkade inte göra nåt. vi bestämde oss iaf för att vi skulle ta reda på valrossens beteende and so on. också bestämde vi att vi skulle ta sovmorgon imorrn. haha. börjar 11:50. yeeees, that's nice.

nu måste jag göra lite samhällsgrejs. ska ta ett allvarligt snack med "kex"-hataren, för lillgrisen behöver hjälp!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / KRAM






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0