drama in my life

for the first time in my long nature-life hade jag drama på schemat. det var ju lite mysigt sådär. att sitta allihopa i en ring och säga vad man heter och vad man gillar att göra på fritiden. lite dagisnivå. men lite mysigt. för dagis var ju mysigt eller hur? iaf på min tid.. det var bättre förr

jag har lite panik över engelska-biologi-arbetes-helvetet just nu. för asssåå såhär ligger det till: alla i min grupp skulle skicka det dom hade skrivit till mig ikväll. OCH NU ÄR DET KVÄLL! men jag har inte fått nått i min lilla mailbox. :'/ snorungar!

var på stan en sväng idag också. hade håltimme, så det kändes inte mer än rätt. träffade anna :D så vi bestämde att jag skulle dra till henne direkt när jag slutade. sagt och gjort. när klockan slog 15:30 traskade jag iväg med spåbena till anna. (eller ja, anna mötte mig tillsammans med prickan, men det är oväsentligt). vi kockade lite. våfflor blev det. smarrigt :) sedan kollade vi på två avsnitt av gossip girl. hoho. "råkade" få med mig 10 avsnitt hem 8-)

lite havrefras med mjölk, och mycckkee socker, skulle inte sitta helt fel nu. fast kanske inte mycket socker (bara lite).. för jag är ju en nyttig människa. JAG ÅT PÅ DONKEN IDAG HÄHÄHÄHÄHÄHÄH :D *buuuuusig*

imorgon är vi inbjudna att se vårshow på hedbergska (mot deras vilja skulle jag gissa). vi fick tjata till oss biljetter. för i mina ögon är inte heeedbeeeerrsscchhhkas vårshow värt att ödsla pengar på. och dom verkar i sin tur inte tycka att det är värt att ödsla vårshows-biljetter på oss snygga västermalmare. men dom är bara avundsjuka.
hedbergska aka. snobb-bergska
nu kommer jag säkert få x antal hat-mail från x antal heeedbersschhhka-lovers. till er säger jag: BRING IT!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussaa

Jessica

DÖD åt hedbergska!!

2008-01-23 | 12:15:36 |
carro

sluta hedbergska är bra ;) fast jag äter ju bara där typ! haha

2008-01-23 | 18:32:42 |
Anton Martinez Matz

Wie! Västermalm! Världens roligaste skola.... NOT^^

Annas ni som är avundsjuka för att ni inte kan spela skulle jag tro, jag menar vad skulle vi vara avundsjuka på er för?:P Lycka till med matteläxan;)

2009-01-27 | 22:55:47 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0