daddycool+fool+d-l = daddyfood

har fått klagomål från någon, nämner inga namn (jessica sandström), att bilderna på travhästen var lite stötande. så därför tänker jag skriva ett litet inlägg här så att bilderna kommer längre ner. allt för mina trogna läsare!

sitter just i detta nu och väntar på käk. pappas speciallité - korv & pommes. haha. när pappa ska fixa mat finns det 3 alternativ: korv & pommes, pizza eller max. förut fanns det hela 4 alternativ, då även gröt var en i gänget (kornmjölsgröt för att vara specifik). men det verkar som att han har lagt ner grötkarriären..

ikväll är det i huvudet på gynning. jag missade ju förra veckan(!!) :O fast jag såg reprisen hehehehe. så jag behövde inte dö.

jak er duktik hest. (inte travhest...). för jag har skrivit klart kemilabbisrapporten. magnesiums atommassa mmmmh!<3 så ska bara "klicka iväg" den till biggan P, sen är den ur världen.

jag har fått jessi beroende av gossip girl. mohahahah!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pyssen

Anonym

Tack så mycket för visad hänsyn

2008-01-29 | 17:22:42 |
Jessi

Du ska vara glad, min pappa kan inte ens steka korv utan att de blir svarta. I huvudet på gynning får man verkligen inte missa, spelar ingenroll vad det är om men man ska se det iallafall. Ja beroende är jag, så det skulle ju inte skada om jag fick några fler avsnitt.

2008-01-29 | 17:29:50 | http://takeadeepbreath.blogg.se
Jessica

HAHA! tänkte precis skriva: du glömde gröten! men sen såg jag att du fick med det också.. :P

2008-01-30 | 13:59:08 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0