bussen har gjort det igen

skoldagen har varit sååå jobbig. trodde jag skulle bli utbränd..... NAAAAAAT! började 9 och slutade halv 12. haha. så borde alla skoldagar vara. alla som röstar för mitt förlag skrik TUPPENJA!

istället för att åka hem till min lya efter skolan, åkte jag istället hem till jessi. vi tänkte vara effektiva och jätteduktiga och plugga till kemiprovet som är imorgon. först bakade vi, sen kollade vi på tv, sen... haha nää men vi pluggade faktiskt liiiite. sådeså. lite är bättre än inget.
pappsen kom och hämtade mig när han slutade. då åkte vi på max och köpte mat. mycket mums. mätt som ett jävla svin blev jag. trodde jag skulle behöva rulla till skolan imorgon. men det verkar ha lagt sig..

har nyligen försökt slå in (inte bokstavligt) dom kemiska bindningarna. funkade väl sisådär. dom sitter inte helt. men som jag sa tidigare; lite är bättre än inget.

ääääven imorse! klockan halv 9 skulle jag ta bussen till skolan. när klockan var tjugo i 9 hade det inte kommit någon buss(!!!???)..... någon ringde och frågade vartfan bussen höll hus. till svar fick hon: "bussen som nyss åkte förbi er (åt fel håll), ska åka till bredsand och vända, sedan kommer den och plockar upp er." BAAAA WTF!!!!??? blev less. jessi fick ringa sin farfar i lite halvpanik och be honom skjutsa oss. snäll som han är så gjorde han det. och vi kom i tid. vilket vi inte skulle ha gjort om vi skulle ha väntat på bussjäveln(!). typiskt bussar. dom ska alltid hålla på och dumma sig.

avslutningsvis vill jag berätta att ni är välkomna till öppet hus på västermalms skola imorgon torsdag den 17 januari 2008. från klockan 18:00 till 20:00. om ni vill se ett program med många finesser, ska jag guida er genom naturvetenskapsprogramet. ett sånt erbjudande kan ni ju bara inte säga nej till :D jag har hört rykten om att det kommer säljas fika. nu är ni övertygade. i just know it. så vi ses klockan 18:00 imorgon. och jag vill inte veta av någon diss. so you better be there!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pöss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0