att rida med tyglar är överskattat

tjeeeenispeeeenis


sitter och surfar runt lite på nätet. as usual hehehehe.
kommer ihåg hur det var på den gamla goda tiden. då man inte kunde prata i telen samtidigt som man var ute på nätet. ojoj det var tider det. det var bättre förr

ridningen & stallet - long time no see. idag var det äntligen ridning igen. såå härligt. lovelovelove<3 hade mona :D ännu mer lovelovelove<33 vi hoppade. ännu mer lovelovelove<333 på slutet tyckte våran ridlärare att vi skulle hoppa utan tyglar. haha tänkte jag. ända tills jag förstod att hon var seriös. då blev det mer ett nervöst he-he-he. mona gasade på uttav helvete, och när jag hoppat 2 av 6 hinder skriker min ridlärare: "TA TYGLARNA TA TYGLARNA!" sedan hon ba: "oj, hon blev lite wild". hahahaha xD
nästa vecka ska vi rida dressyrprogram. jag </3 dressyrprogram. dressyrprogram är inte min starka sida. annat är det med hoppning. hoppning är mums<3 och det blev inte bättre när jag inte fick min gosis :( blev lite ledsen i hjärtat. iiiiiiih! han är MIN!


jag är trött. ja! jag är trött. det betyder att jag kommer somna snabbare än du hinner säga din mamma luktar curry! och det är snabbt. byebye sömnproblem.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussilago

caraa

ja fyfan, DU skulle ju ha Harry, du är värd det! Så mkt som du kämpat med honom, fattar inte hur Emmy bara bytte bara så där, skulle inte hon ha ngn annan elr?:O vi andar fick ju inte byta menar ja!?

2008-01-12 | 17:34:41 | http://caraa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0