4,4

medicinskgrundkurs fick inleda andra skoldagen detta år. vi kollade vårat blodsocker. jag stack jessi och hon stack mig. jag hade 4,4. bra blodsockernivå för er som inte vet. jessi hade 4,2. så vi har bra blodsockervärden vi. det var väl allt vi gjorde. eller, vi kom fram till att vi skulle fika på torsdag, och gå igenom provet. som jag förövrigt fick vg på. jävligt skickligt eftersom jag bara pluggade typ 15 min. hähä.
på matten fick jag reda på att jag kommer få vg i slutbetyg i matte c. bättre än i matte b. weeeey, bra där!
slutade klockan 1. fick jobba på valfri plats. för mig betyder det hemma.

nu har jag sett veckans alla avsnitt av andra avenyn. såå vad ska jag göra nu? i am uttråkad.

sovmorgon imorrn :D:D

har inget mer att tillägga för tillfället.



Don't just look on the bright side of life; Live on it / kjam



Jessi

Räknas din räknare på hur många besökare du har, varje gång någon går in på sidan?

2008-01-08 | 19:20:22 | http://takeadeepbreath.blogg.se
joss

nej, den räknar bara en gång på varje "person" per dag. det spelar ingen roll hur många gånger du går in här så står det ändå bara 1.

2008-01-08 | 19:27:05 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0