2008

gott nytt år!
image74



igår var de nyårsafton. min familj och jessis familj åt middag hos carro. efter maten spelade vi buzz. jag & jessi vann. vissa sa nybörjartur, vi sa hell nah!
efter efterrätten drog jag, carro, anna och jessi därifrån. jessi drog hem till sig, och resten drog hem till mig.
när klockan var ca 22:50 drog vi ner till bussen. fick vänta 20 minuter innan den kom. vi klev av och gick till hamnen. det var ganska dött där just då, för klockan var bara typ 23:20. men ju mer klockan blev desto mer folk kom det. träffade en del kända ansikten. bland annat lillsebbe, tusen år sen sist. det var mycket trevligt. efter tolvslaget stannade vi kvar en stund, sedan drog vi till max. tinade upp våra frusna tår, sedan gick vi till bussen. men vi kom på efter en stund att vi inte hade tillräckligt med pengar. ganska precis då gick dalle förbi. så vi skrek DAALLLEE! så vi gick hem med honom.
när vi kom hem till mig så spelade vi kort och försökte oss på lite charader, hahaha. misslyckat. istället gick vi hem till carro. där spelade vi buzz.
jag gick hem typ 4.

idag blev jag väckt 15:30. lagom till middagen typ hahaha. skulle lätt ha kunna sovit iaf en timme till, menmen.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussar



Åsa

Ja, gott nytt år! :)

2008-01-01 | 17:06:39 | http://asanordin.blogg.se
Åsa

Tack :) Detsamma!

2008-01-01 | 18:34:03 | http://asanordin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0