träna bör man annars.. får man ingen träningsvärk!

idag har jag haft både spinning och fysträning(bara mage!!). och snart ska jag åka till stallet och rida. mysig träningsvärk jag kommer ha imorrn, mmmmh!<3

jag & gamle svarten (tjockAniara) ska flyga över en massa hinder ikväll är det tänkt. och fan om hon vägrar, då jävlar! men hennes speciallité brukar ju vara att rusa mot hindret och sedan stanna alldeles framför, och då är det bäst att man håller i sig för glatta livet annars flyger man åt helvete. inte så jettekewl. men som min syster sa en gång för länge sedan: Man är ingen riktig ryttare förrän man har ramlar av 100ggr eller så sa hon När man har ramlat av 100ggr är man en riktig ryttare. aja nåt i den stilen vare iaf.

image123


sen vill jag avsluta det här inlägget med att gratulera victor nåvik som bli 18 bast idag, GRATTIS! :D


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussen




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0