sönd(er) ag(a)

morrn morrn i stugan!



söndag idag = sista helgdagen = snart slut på det roliga. dagen är noll planerad och jag funderar på att bara dega hela dagen. småäta ur skafferiet och trycka på tangenterna i takt till leende guldbruna ögon. eller någon annan gammal dänga.

jag har varit duktig och skrivit ihop allt som ska sägas på redovisningen som äger rum på tisdagmorgon. KOL. sjukdomen alltså, inget annat.

igår såg jag titanic. på slutet när jack dör så vill man ju bara tokböla. men igår tog jag mig i kragen. men nog var ögonen blanka alltid, det är inget jag kan sticka under stolen med.




Don't just look on the bright side of life; Live on it / kramiz



Jessica

Åh herregud vad duktig du varit nu får jag ju ångest för att du har gjort allt igen.

2008-02-10 | 16:11:49 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0