snustjuv

image104


pappa anklagade nyss mig för att ha tagit av hans snus. aa ellerhur, lössnus, mums. NAAAAAAAT. så han tänker från och med nu kolla under min läpp både morgon och kväll. haha han är bra rolig han :p

jag måste ju få säga att det finns jävligt sjuka människor i världen. hör bara på det här: Stephen, 38, måste ha hängselbyxor när han går ut - håller sig i remmarna så han inte slår ner gamla damer. Här berättar han om sin tantskräck: "Jag är särskilt rädd för gamla, försvarslösa damer".
vem fan är rädd för gamla FÖRSVARSLÖSA gamla tanter? it doesn't make any sense to me.
för mer info: se outsiders 20:00 på kanal 5 (ps det har redan börjat ds)

fick tillbaka matteprovet idag. 3 poäng ifrån VG. den du! :D det var inte illa pinkat, om jag får säga det själv. fast biggan p var besviken på oss. hon sa det inte rakt ut, men vi kunde läsa mellan raderna..

bara 3 skoldagar kvar, sen är det helg, långhelg! fett med najs :D alla hjärtansdag är det på torsdag också. jag tänker vara lika romantisk som vanligt. förra året var jag på spinning (SJÄLV) och åt mat från max (SJÄLV). och i år ska jag på hockey med pappa och några från hans jobb. very romantic.. men vad ska man göra liksom.

hoppas på en slapp dag imorrn. redovisning på medicin, drama (alltid slappt, inga undantag), lång lunch (subban ftw), matematik med besök av syo, äänglish. lät inte allt för jobbigt. chill.



Don't just look on the bright side of life; Live on it / hejhej



Jessica

Jag tror nog att det är du som är snustjuven! Subban imorrn =)

2008-02-11 | 20:40:51 | http://takeadeepbreath.blogg.se
Jessica

snus är helt ofarligt!

2008-02-12 | 12:45:46 | http://jeskinka.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0