professionellt plattjärn

what to say what to say?.. idag fyller ju som sagt min far år. så vi har ätit tårta. jag blev mätt som ett spätt, med tanke på att jag hade ätit frukost precis innan. clever girl. han fick 8 trisslotter av mormor & morfar, så jag sitter här och håller tummarna för iaf ett miljonbelopp. hähä.
annars har det inte hänt mycket. vi har varit och handlar på ica i birsta.

medan vi ändå var och handlade mat i birsta så åkte vi förbi media markt en sväng. en ny plattång införskaffades :) så nu slipper jag vara rädd att den gamla ska få nåt psykbryt och börja brinna och bränna bort hela mitt hår (skräckscenario!). imorgon ska den invigas. killen i buten sa ungefär såhär: "DEN ÄR GRYYYYYYMH! min flickvän har en sån". får väl hoppas att den är GRYYYYYYMH då. annars jävlar! fast han sa att den användes av många professionella frisörsalonger, soooo i guess it's good :) oj ni kanske vill veta vad det är för plattång också. det är en ga.ma :)


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kramen

joss

gott med tårta!

2008-02-25 | 18:12:47 | http://fashionflipp.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0