out of ström

ni får ursäkta föregående inlägg. jag var hungrig som en varg och trött som en flodhäst. hoppas nu att ni förstår hur jag menar..

det har varit strömavbrott idag. eller det är fortfarande strömavbrott på några ställen. klockan på min stereo påminner mig varje gång jag kollar upp att det har varit strömavbrott och att jag måste ställa in klockan igen. men jag gruvar mig. för varenda gång strömhelvetet ska sluta funka så måste jag kraffsa fram instruktionsboken. jag lär mig aldrig hur man gör.

iaf så borde ju coop-katten tjäna storkovan nu när ica är (som vi säger här i norrland) out of business. för nu är föredetta konsum-katten den enda matvaruaffären som har öppet på hela skönsmon. klirr i kassan.

jag är nyligen hemkommen från sibylla. pappa bjöd på mat idag. haha. mätt som en plätt. senare blir det top model 9 och semla :)

och tro inte att jag har ändrat åsikt. biologin kan fortfarande få gå och hänga sig. det står jag fast vid.
men nu måste jag ta mig i kragen igen. det vore ju lite bra om jag kunde göra klart 1 av 5 uppgifter iaf.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / byebye




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0