moondag

halloj i stugbyn!

inge fel på "chokladbollar" som är en vecka gamla. nejnej. det är ju nu dom är som bäst. legat i kylen i en vecka och gottat till sig. mmmmmmumsfillibaba. heh..

har fysikprov på fredag. sista dagen innan lovet. här ska man plugga in i det sista! ingen rast ingen ro, jag önskar att jag va en ko som hette bo. äääääääähm.. joo det jag ville komma fram till var att jag har pluggat lite fysik idag. typ en halvtimme. hann väl knåpa igenom några uppgifter. har som mål att kolla igenom alla uppgifter man ska kunna imorgon. för då kan jag fråga ullabulla om hjälp med alla skituppgifter som jag inte förstår mig på. bra mål.

åååååååh! min nya plattång är sååååå bra! jag kärlekar den<3 beeestah evaah!

nå bra på tv ikväll älläh?


Don't just look on the bright side of life; Live on it / chokladbollspuss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0