mona och magnus

här sitter jag. trött i både huvud och kropp. sova snart kanske? maybe baby.

ridningen gick bra :) det bästa var att jag fick rida mona istället för aniara :D mona min mona, min bitska lilla piraya! en bitsk liten piraya, nog är det hon alltid, hehe. det komiska var att jag faktiskt nästan flög av idag. säkert bara för att jag skrev om det innan. men jag tar på mig det. för lite driv, hon stannade framför hindret och jag hamnade på halsen. sen när jag hade satt mig till rätta så blev mona lite purken och höll nästan på att sparka till ridläraren. haha typiskt mona, she's a badass foo sho! xD men hon är snel hest innerst inne :)

när jag kom hem från stallet kastade jag mig direkt i sängen och glodde på tv. let's dance och a lot like love. yuppyupp. ashton kutcher är litte gölli ^^

ÅÅH EN KUL GREJ! syrran har fixat biljetter till magnus betnér 1 mars när han kommer till tonhallen :D han är så jävla bra! love him! så det kommer bli grrreat :D


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussnatt

Hänisch

Jag ska också på Magnus! :D

2008-02-26 | 20:38:26 | http://hannag.bloggagratis.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0