long time no see

"fan vad du uppdaterar sällan.. har du inget internet eller? :P"


jag vet att ni vill ha en förklaring till min "lathet" gällande bloggandet. såhär ligger det till: jag har varken haft internet eller hemtelefon sedan förra torsdagen (dvs 31/1), pga att några svin cuttade lite kablar av "misstag". jävla sabbotörer! så jag har försökt underhålla mig själv utan internet i en vecka. tv, plugg och annat roligt. det gick förvånandsvärt bra. man skulle kunna säga att jag har haft avvänjning. internet avvänjning. bra skit.

till råga på allt så var det några andra filurer som hade fått vårat hemnummer när dom höll på att fixa the damage. om man ringde vårat nummer så kom man till någon annan. det var lyckat. men felet är nu åtgärdat. så nu slipper ni komma till gunnel/gudrun/gunilla eller vad hon nu hette, när ni slår en plingeling hit :)

jag är för trött för att gå in detaljerat på vad som egentligen hänt den senaste veckan. men här är littttte:
- min mor gick lös i mitt rum. så nu är det ommöblerat. en ny hylla fick jag också. det blev nice.
- jag har gjort mitt första matte D-prov. det gick bra tror jag :)
- jag har shoppat nya snygga klackisar, en finfin skjorta mm :)
- har haft drama och ramlat ner från en stolsrygg så jag fick fetaste blåmärkena på mitt vänstra knä. illa.
- har lärt mej hur jag räddar en person som fått andnöd. typ. eller om personen är medvetslös och inte andas. så är ni i min närhet behöver ni inte vara oroliga ;))
- löklena gav mej G(!!!!!) i slutbetyg i kemi A. hon kan seriöst gå och dö! :@ "jaa du har ju kämpat på riktigt bra på slutet, men jag sätter ett G på dig. om du fortsätter såhär så kan du få VG i kemi B". baaaaaaa JAHA??!!! så då tycker du inte att jag förtjänar VG i A-kursen? jag har förfan fått VG på minst 2 prov! och inte nog med det så har mina labbrapporter varit högklassiga!  k"(/#bd&%!¤#"!!!!!!!!!!!!! jävla satkärring!! tur att jag slipper henne i B-kursen. om jag skulle tvingas ha henne i en kurs till skulle jag hellre skjuta mej själv.


ikväll har jag ridit dressyr på aniara. det gick faktiskt bra. hoho :)

kommer inte på nåt mer som är värt att nämnas. återkommer imöööra. hang in there!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pusspusspusspuss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0