jag läser sms i sömnen

mättt som ett svin (inte en gris utan ett svin). vräkt i mig ett skrovmål från kubengrillen. det satt fint som vanligt, hehehe.

jag har varit veryvery duktig och pluggat fysik idag också. alla uppgifter i det där jeffla häftet. och jag klarade alla, nanananana :D feels good as hell!

assså inatt när jag låg och sov fick jag 2 sms. jag har inget minne av det, men tydligen så har jag läst båda två :S såg dom nyss i inkorgen, kollade när dom var skickade, tänkte i mitt stilla sinne "hmmm då låg jag garanterat och sov...". när jag hade läst dom några gånger så känns det lite som deja vu, som att jag har läst dom i sömnen eller nåt. för nånstans i mitt undermedvetna kommer jag ihåg att jag har läst dessa två sms. helmysko. litar inte direkt på mig själv, gör saken utan att jag vet om det. creeeepy.


jag måste ju bara berätta, på tal om ingenting. som ni kanske minns så berättade jag att min pappa fick 8 trisslotter när han fyllde år (från samma butik). OCH HAN FICK INTE EN ENDA VINST! KAN NI FATTA? PÅ 8 JÄVLA TRISSLOTTER? gaaaaaalet! haha lite skrattretande också hahahahh. så låt oss skrapa skrapa skarapa loss. hahahhahahah

om en halvtimme ska jag se på top model. till dess ska jag..ääähm.. sitta här! ja det ska jag!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / PUSSI



Skinkan

jaha Lindberg-turen har slagit till igen.. suck!

2008-02-27 | 22:22:24 | http://jeskinka.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0