hundfest

haha just i denna stund sitter jag och skrattar åt min far. han står i köket och säger "nu blir det hundfest nu blir det hundfest, fest hela dan fest hela dan" samtidigt som han blandar hundens torrfoder med köttfärssås. jag börjar undra om han har alla bestick i lådan..

dom individuellavalen och val av breddningskurs till 3e året har gjort idag. mina val blev följande: Matematik E, Aerobic(HAHA!) och Bioteknik. jag är nog mest pepp för bioteknik. det verkar intressant, och kewl. fast allt som är intressant är ju kul, såatt.



heh(?) :D


1 av 3 riktiga skoldagar är nu avklarad. bara onsdag och fredag kvar. för imööra ska vi vara på noliamässan hela dagen och på torsdag äre friluftsdag. hur ska man kunna åka pulka när det inte finns någon snö? :S undra sa flundra. hoppas det blir inställt! hoppashoppashoppas! :D:D

eftersom jag var så duktig och skrev på mitt biologihemprov igår på min lediga dag, så tänker jag unna mig en "pluggfri efter skolan"-dag :) heh


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kjamZzZz





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0