GI-diet nästa

här sitter jag och avnjuter en nyhackad sallad. känner mig nästan lite nyttig ^^ och imorrn ska jag träna spinning. shiiiet, jag säger då det, man vet aldrig vart man har mig. jag är väldigt mångsidig. hahahahahahh

dålig tv-dag idag. bara massa strunt. inga intressanta program såsom top model eller i huvudet på gynning. illa.

jag har tvättat håret 2ggr idag. vad är mitt problem? det måste ha slagit slint i hjärnan. såååå onödigt att tära på mitt stackars hår :| men snart ska det klippas :) det påminde mig om att jag måste boka om mina körlektioner. när ska jag ha tid att göra det då.. hmm.. så snart som möjligt låter bäst.

sista uppdateringen för dagen. nu får ni vänta ändå till imorgon. sorgligt men sant. lova yah! so long!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0