framtiden

idag har jag varit på noliamässan. gick runt där, träffade lite folk, plockade på mig utbildningskataloger osv.
det kom fram en "lumpenkille" när jag & jessi pratade med carro. han ba: "funderar ni att göra lumpen?" carro ba: "ja jossan vill det!" jag ba: "neeeeeej!" och sen gav han sig inte. han bara fortsatte babbla med mig om lumpen. shiiiet, trodde aldrig jag skulle komma därifrån. han var trööög eller så förstår han inte vad nej betyder.

ikväll har jag, jessi & carro varit på spinning. så nu är man lite mör i benen, hehehehehe. by the way så sög musiken.

carina gav mig VG i både samhälle A och svenska C. jag är nöjd :)

jag har gjort lite ändringar när det gäller mina individuella val för 3an. se nedan.




hahahaha även att jag har 0% frånvaro sen jag började gymnasiet. jak er dutti flicka :)

nu ska jag fortsätta kolla på i huvudet på gynning.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pössa



Jessica

Du har inte alls 0% i frånvaro, för vad jag vet så var du i Thailand med mig förra året? Det funkar bara för 07 och framåt.

2008-02-19 | 21:34:11 | http://takeadeepbreath.blogg.se
Jessica

Asså det funkar bara för andra halvan i tvåan, de kom igång efter jul.

2008-02-19 | 21:37:16 | http://takeadeepbreath.blogg.se
Schessica

0% frånvaro?? plüggo...

2008-02-20 | 21:10:06 | http://jeskinka.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0