enhandad bandit

nu pratar jag med jessi i telen. hon har ingen ström. som dom säger SKADEGLÄDJEN ÄR DEN SANNA GLÄDJEN :D näää nu var jag mer elak än vanligt. förlåt jesus.

idag spökade det på matten. hipphopptjolahopp så flög fönstret upp och dörren till klassrummet for igen med en väldans smäll. synd att ingen satt där fönstret flög upp. då skulle jag ha skrattat till jag pissat på mig. speciellt om gräddnosen skulle ha suttit där och fått fönstret rätt i fejan hahaha, vilken underbar tanke :) 

biggan sa att sofie var en nolla på matten hahaha xD

det är jobbigt att skriva med en hand. så inlägget tar slut här.

Jesus

Jesus förlåter dig för den här gången!

2008-02-14 | 21:50:31 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0