biologi

har försökt vara duktig och skrivit massa ointressant skit på mitt hemprov. men jag bli bara trött och less när jag inte hittar några svar. fast nu har jag bara 2 punkter på uppgift 1 kvar. men somsagt så hittar jag ingen fakta om det alls. så jag vet inte vad jag ska ta mig till :( död åt uppgift 1. får fråga nån smart jävel.


hade bara två lektioner idag. på matten jobbade jag på som 17 (för det är jag ju, hehehehehehe), men på fysiken blev jag bara trött i skallen. yyyyyrt.
när vi hade slutat traskade jag & jessi in till staden. jag tänkte köpa mig en ny bh, men det blev en sjal istället. heh. medan jag ändå var på språng så passade jag på att boka om mina körlektioner. istället för 2 nästa vecka så blev det 3 på sportlovet. intensivt.

imorgon ska vi frilufta oss. pulka utan snö ftw! naaaaaaaat. men jag ser fram emot att åka pulka i en isbacke. naaaaaaaat. gud vad jag känner mig pepp. naaaaaaaat. jag & jessi tänker parka oss inne i hulistugan och sitta där hela dagen och äta 7 sorters kakor. jajemen. om vi ska få ihop 7 sorters kakor så är det nog bäst att jag ställer mig i köket och rör ihop nåt gött.


hare gött!



Don't just look on the bright side of life; Live on it / tjingeling



Jessica

Jag har bakat 3 sorter och Oliva 1, så har du bakat 3 så får vi sju sorters, hur mtk har du bakat?

2008-02-20 | 21:56:26 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0