alla <3ns dag

årets mest överskattade dag är på återseende. den kommer även om den är ovälkommen. för mig är det som vilken dag som helst. sorgligt men sant. har aldrig i hela mitt snart artonåriga liv firat alla hjärtans dag. det är mest en "högtid" för alla affärer att tjäna extra mycket på choklad och blommor. medan jag ändå snackar alla hjärtans dag så kan jag ju passa på att gratta alla där ute som (tyvärr) har blivit döpta till Valentin. Congratzzz.

image114

till sist vill jag bara önska er en riktigt glad alla hjärtans dag. till er alla från oss alla mig.
massor med kärlek till er - mina trogna läsare<3



Don't just look on the bright side of life; Live on it / varma kramar

Jessica

alla rosor och jävla tulpanjävlar!

2008-02-14 | 17:10:24 | http://jeskinka.blogg.se
Jessica

JA jag håller med dig. Äru peppad inför imorrn då?

2008-02-14 | 18:09:46 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0