2 x fysik

I have tried to plugga lite så här på kvällskvisten. det gick pretty good. I hope it will gå bra imorgon på provet. bara inte ulla laddar the test with very difficulta uträkningar. then a tear will roll down my kind.

DU ÄR VAD DU ÄTER ska jag se om drygt en timme. då ska jag sitta och kolla när JOSEFIN tränar upp sin fysik (skulle man kunna säga..), och på tal om JOSEFIN (jag) så har ju jag också tränat fysik idag. vilket sammanträffande! fysik som fysik liksom.. men innan josefin blir vad hon äter så hade jag tänkt att "hoppa" in i duschen.

image127


sista skoldagen imorgon, sen äre sportlov :D och på lördag blir det betnér för hela slanten :D sen sthlm på tisdag :D


Don't just look on the bright side of life; Live on it / krams




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0