penga-filosofi

gyyyyd vad fri jag känner mig efter att ha fört över alla mina pengar ifrån förmånskontot till mitt personkonto. det är en del, men det betyder inte att jag tänker använda upp alla stålar. inte än på ett tag iaf. vill bara känna den där tryggheten när jag ska köpa något. vill inte behöva stå och försöka fundera ut om jag har pengar på kontot eller inte. för en vacker dag står man där med skägget i brevlådan. man har beställt en hel subwaymacka och försöker betala med visakortet, men det är lite svårt att betala med ett kort när det inte finns några pengar på kontot. då får jag nåt cp-ryck och sliter av mig allt mitt hår. och jag klarar inte av att vara flintits. jag klarar inte det.

var bara tvungen att förklara det...

förresten så tänker jag använda dom där pengarna till något vettigt. (vettigt i min synpunkt). ett par ridstövlar (om jag inte mot förmodan skulle få ett par i julklapp) och en ny mobil (om det finns pengar över...)

förresten(2) så tänker jag försöka hålla fingarna i styr och inte köpa nya kläder/skor etc. innan jag åker på min shoppingtrip med anna till sthlm den 16 januari. försöööööööökhhhhaaaaaa...........




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0